Terug naar alle evenementen

Postzegelruilbeurs in de Hof van Ram.

• Heemkundekring Halchterth De Beeklaan 29a Halsteren Nederland (kaart)

Postzegelruilbeurs in de Hof van Ram.

Een nieuw jaar is weer begonnen. Het is winter, koud en glad buiten. Binnen brandt de verwarming.

Mooie tijd om een verzameling te beginnen, opnieuw op te pakken of bij te werken. Foto’s geven mooie beelden weer, vanwaar ook ter wereld.

Een postzegel kan ook net een foto zijn. December is net voorbij,  veel  landen gaven extra kerstzegels uit, hierbij zaten fraaie exemplaren vooral uit verre landen.

Filatelie is net foto’s bekijken alleen op een wat kleiner formaat. Postzegelvereniging  Onderling Contact bestaat al vele jaren. De leden hebben al vele jaren zegels gespaard en ook onderling geruild. Hiervoor wordt er elke maand in de Hof van Ram te Halsteren een beurs gehouden. Zo ook deze maand weer, op zaterdag 27 januari wordt er een ruilbeurs gehouden, georganiseerd door Onderling Contact in samenwerking met Heemkundekring Halchterth te Halsteren.

Gratis toegang.

Plaats Heemhuis Hof van Ram Beeklaan 29a te Halsteren.

Van 12.00 tot 15.30 uur is iedereen van harte welkom.

Kom gerust eens vrijblijvend kijken, er zijn mensen aanwezig die uw vragen kunnen beantwoorden.