Voorinschrijving watersnoodboek

Toen en Nu

VOORINSCHRIJVING

WATERSNOODBOEK “TOEN EN NU”

Halsteren, Lepelstraat, Kladde en Koevering

In 2003 verscheen het vorige Watersnoodboek “blijft gedenken”, dit boek was binnen een dag uitverkocht. Bestel daarom tijdig het

Watersnoodboek 1953-2023. Zie inschrijfstrook onderaan.

Heemkundekring Halchterth geeft een fotoboek in kleur uit van plm. 130 blz. methierin tenminste 240 foto’s van de situatie toen en nu.

GRATIS JAARBOEK VOOR DE LEDEN

Onze leden krijgen één exemplaar van dit jaarboek gratis. Vanzelfsprekend kunnen leden ook extra boeken bestellen.

LEDENWERF ACTIE: NU LID WORDEN,GRATIS JAARBOEK

U bent nog geen lid en u wordt voor 31 december a.s. lid, dan krijgt u het fotoboek gratis. U kunt lid worden door onderstaande bon in te vullen en de contributie van 16,00 over te maken op bankrek. NL59 RABO 0118 8258 36.

Tot 1 december betaalt u € 16,95 per boek. Daarna betaalt u € 18,95

Voor bestellingen buiten de plaatsen Halsteren, Lepelstraat, Kladde, Koevering, Steenbergen, Bergen op Zoom en Tholen(stad) dient 5,00 aan porto te worden bijbetaald.

U kunt uw betaling overmaken naar NL59 RABO 0118 8258 36 t.n.v. Heemkundekring Halchterth onder vermelding van uw bezorgadres, krijgt u t.z.t. het waardevolle fotoboek thuisbezorgd.

Let op!! Uw bestelling is pas geldig na betaling.